En vecka kvar + sista jobbdagen !

Idag har varit en bra dag! Först har det varit jättefint väder, så jag har legat i solen hela dagen. Sedan har jag jobbat mitt sista pass på donken i lilla nybro. Det känns FRUKTANSVÄRT bra att komma därifrån måste jag säga. Jag kommer sakna mina jobbarkompisar nått otroligt, kommer troligtvis aldrig trivas så bra med mina kollegor någon annanstans, så det är inte för det. Men själva stället, ska bli SÅ skönt att komma ifrån, är verkligen superglad! Och jag ska dessutom till Frankrike, det känns så himla bra och rätt just nu! Så hejdå donken, hej paris!

Lägger upp lite bilder jag tog på min kära kisse ute i solen idag!


Slutligen: Hejdå klibbig hud efter jobbpass (som man faktikst får, och inte liksom svettig utan KLIBBIG vilket är värre)

Hejdå korta naglar

Hejdå inte kunna ha nagellack

Hejdå Happy meal

Hejdå gäster som inte kan bestämma sig

Hejdå servicetider

Sist men inte minst - Hejdå löklukt som sitter kvar fem dagar efter hur mycket man än duschar!?

Kommer inte sakna, au revoir

Det här är bra :)

 


Kommentarer
Postat av: Anna Ling

Du träffade sååå rätt! Löklukt som stannar kvar i ca 5 dagar... När semestern är slut har lukten försvunnit... Haha! Jag hoppas du har det bra, hör av dig om det är nåt!! Kram! //Dingeling

2011-09-07 @ 07:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0